דלתות פתיחה בעיצוב אורבני

 
כאשר אתם גרים בעיבורה של עיר או במרכזה, דלתות הפתיחה של הבניינים והדירות השונות יהיו אופטימליות בעיצובן כאשר הן בסגנון אורבאני. דלתות פתיחה בעיצוב אורבאני כוללות כל מה שצריך כדי ליצור אווירה של עיר – החל מגוף הדלת, שמכיל אלמנטים מאד מסוימים, וכלה במה שמסביב כמו קורות עליונות ומשקופים. כאשר דלתות הפתיחה הן בעיצוב אורבאני – ניתן להכיל מגוון עיצובים בהתאם לסוג הבניין או הדירה, אבל חשוב לא להיות מנותקים גם מהסביבה החיצונית, ולהסתמך גם עליה כשמשלבים את הדלת במרחב.
 
עיצוב דלת פתיחה אורבאנית לבניין
 
כשמעצבים דלת פתיחה אורבאנית לבניין, חשוב לקחת בחשבון את חזות הבניין, סוג העיצוב שלו, ולשאוף לחומרי הייצור העמידים ביותר שניתן להכיל בה. כך, למשל, כשמחליטים על דלתות פנים למשרד ממתכת או זכוכית, האידיאל הוא לבחור באלומיניום, ובגוף זכוכיתי מחוסם או ואקום. כך, גם זכיתם בדלת קלת משקל, וגם הזכוכית תהיה בטוחה לשימוש, ופחות חשופה לשברים מבדרך כלל. כאשר בוחרים בדלת כניסה מעץ, מומלץ שהוא יהיה מלא ולא לבוד, עשוי משכבה אחידה ומתאים לגוון הבניין.
 
עיצוב דלת פתיחה אורבאנית לדירה בתוך בניין
 
על אף כי אין חזות חיצונית, האורחים שלכם ודאי יתרשמו מטיב העיצוב של הדלת כשימתינו להיכנס אליכם הביתה. מומלץ להשקיע מחשבה בעיצוב, ולראות בתשתית האבטחה כתנאי התחלתי בלבד. בעבר, היה נהוג מראה אחיד לדלתות פלדלת, רב בריח או דלתות חוסם שונות, אך כיום הדלתות הללו מגיעות בשלל עיצובים, המתבטאים הן בשינויי צבע והן בשינויי צורות פנים: פיתוחים חיצוניים שונים. יועץ עיצובי לתחום דלתות פתיחה יוכל לסייע לכם לבחור בדלת הרצויה, אשר תשרת אתכם הכי טוב מההיבט העיצובי.
 
עיצוב דלת פתיחה אורבאנית לבית צמוד קרקע
 
בבית צמוד קרקע, בדומה לבניין, יש חשיבות גם לחזות החיצונית וגם לגו הבית כשבוחרים את דלת הכניסה. יחד עם זאת, הקשר לבית חזק מההקשר הסביבתי, משום שבשונה מהבניין, בו רק חלקו הקטן נראה לעיני המתבונן בדלת מקרוב, הבית נראה בשלמותו בכל מצב, גם כאשר המתבונן מאד קרוב לדלת. לכן, יש להביע את עיצוב הדלת תוך מחשבה יתרה בדגש על עיצובו הקיים של הבית.
 
עיצוב המשקוף והקורות העליונות
 
בדלת אורבאנית מומלץ לבחור בקורות ומשקופים מרובעים, ורצוי שהם יהיו מדורגים: יכילו מספר שכבות של מרובעים שיורדות מטה אם מדובר בקורה-עלית, או מכוונות ימינה ושמאלה בתנועה נגדית אם מדובר במשקופים.